Ébred a tavasz, és vele együtt én is! :) Érzem ez a tavasz jobb lesz, mint a tavalyi volt. Pedig tavaly csodás volt a tavaszom... Fölegg az áprilisom... <3 LoL

Hát már egy ideje március van... Úgy 11 napja! hi-hi! És ez a hónap a lehető legjobban kezdödött.. Voltunk Ill Ninon, és nagyon jó volt.
Gondolom most mindenki azt várná, hogy percről percre leírjam az eseményeket, de nem így lesz. Ez az egyetlen téma, amiben nem vagyok hajlandó nyilatkozni.. hihi..
Csupán annyit, hogy jó volt, és megint jól feltöltödtem energiával ettől a dologtól. Szóval most megint minden nagyon szuper. Sugárzom, ahogy ezt tegnap jól megállapítótta egyik kedves kollégám.
Sajnos ezt a hónapot nem fogom végig bulizni, mert kb egy jónak mondható buli sem lesz.. Vagyis hónap végén lesz majd Combichrist, ami tuti jó lesz és természetesen meg is fogok ott jelenni. :) Aztán meg lesz egy 3D-s party, ami annyit takar, hogy Dr.Melancholia, Drugzone és Disorderlies koncert lesz a Wigwamban (márc.28) Kiváncsi vagyok erre a bulira, meg persze Rikiék debütálására is. Bár szerintem 200%-os lesz a buli... Ha másért nem, akkor azért, mert majd én azzá teszem... hi-hi!

 

Na de azért itt van egy kis naplózás amit Barbarával utazás közben alkottunk... Csak, hogy legyen min csámcsogni/nevetni egy kicsit: 

10.55
Itt ülünk a népligeti buszpályaudvaron. Tökre van még 1 óránk a busz indulásáig, de nem baj, mert van jegyünk.  Próbálkozunk internetet lopni, de tartós eredmény eddig nincs. Én kurva éhes vagyok. Van 1 csomó energia italunk, mert nincs energiánk. Én alig aludtam, nem gáz. Itt egy bácsi és nééz…LoL
Nem értem, hogy miért van minden emberen fekete színű ruha. (rajtam is…mondta Barbara…) Lehet mindenki gyászolja a napot, mert nem süt. (én nem…mondta B.)
Újra van net, de meddig? LoL... :P
Na most egyenlőre ennyi. Majd a buszról újra jelentkezünk.

11:57
We are sittin’ in he bus.  A gyengébbek kedvéért: A buszon ülünk.
Voltunk wc-n, ami magában véve még nem vicces. De amíg a tükör előtt álltam és vártam Barbarát, különös dolog történt. Állt mellettem egy középkörű nő, szoknyája nyakig felhajtva harisnyája térdig letolva, és tundrabugyiját igazgatta. Ez a látvány megdöbbentett. Ezt mért nem lehetett egy elszeparált wc-ben? Biztos látni akarta, hogy hogy áll magán a bugyogó… Jajj! Elfelejtettem hányinger elleni gyógyszert hozni. Hánynom kell. Nah most ennyi, majd újra jelentkezünk, ha történik valami izgalmas.

14:41
Well…Fáj a fejem a Cavalli-tól…
Éppen hatalmas dugó van itt az autópályán Ausztriában. Eddig sikeresen túléltük az utat. A busz is egyben van még. Csak a gyomrom van a torkomban. Behányok! (hát ez csodálatos… - mondta B.)
5perce ülünk a dugóban…yeaaaaaah! Csak az a sáv nem megy -a 3ból- amiben mi állunk. Húúú, elindultunk!!! 
Láttam egy csomó állatot az út során: 5 sólyom, 1 kacsa, 1 nyúl, 2 cica, 3 bambee, akik aranyosan legelésztek. Sajnos kecskét nem láttam. Talán majd hazafelé. Új életcél tavaszra: ellátogatni egy vadasparkba bambee-t simogatni.
Egyenlőre ennyi. Bye!

 

Na mára ennyi kedveskéim... Majd ismét jelentkezem, ha történik valami, vagy ha nem...mindegy... hi-hi!

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr47996865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janezzdarko 2009.03.16. 16:35:24

Csókolom a kacsódat!Ennyi! :))

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2009.03.26. 02:38:13

Éljen a tavasz, és a partyk szele! ;)
süti beállítások módosítása