Hát így február végén már úgy érzem ideje megint megosztanom élményeimet az idelátógatokkal. Gondolom már sok mindenki hiányolta a soraimat.
Nost hát bele is kezdek a február taglalásába. :)

A hónapot egy jó kis Anti Fitness Club koncival kezdtük, ami nagyon jó volt. De ez nem meglepő, jók a srácok. És a felújított Ráday Klub is teljesen levett a lábamról. Nagyon jól sikerült a felújítás. Volt pár vicces dolog, pl egy lány meg akart győzni arról, hogy a Tomi buzi... Én ezen nagyon jót nevettem...hihi, pont engem akart meggyőzni... na LoL!
Kissé részegen átmentünk a Gyárba pár kedves ismerőssel, ahol folytattuk a mulatozást...de mi kb fél2-2 körül leléptünk... Mert éreztem, hogy elég. :)

A következő buli egy Wet Lips koncert volt, aminek időpontja péntek 13ra esett. A koncertből nem láttunk semmit, nem is nagyon érdekelt, hogy öszintén megvalljam. Láttam őket már sokszor, és nem is azért mentem, hogy sikítozzak nekim az első sorban. Inkább csak kedves Orcoo barátommal szerettem volna találkozni, mert már ezer éve nem láttaam. Pesrsze ez a nap nem úgy alakult sajnos, ahogy el lett tervezve... nem volt nagy buli, és éjfélkor már otthon is voltunk... :)

Aztán 21én volt a Deathstars/Sonic Syndicate buli, ami azt kell hogy mondjam nagyon fasza volt. A Sonic Syndicate most a második kedvenc bandám, és így élőben mégszuperebb volt, mint cd-n hallgatva. Rajtuk kivűl csak egy bandát hallottam ilyen jó minőségben játszani élőben, az Ill Nino-t. :) Sajnos koncert után egyik bandatag sem tisztelte meg a nagyérdeműt azzal, hogy kijött volna a Back Stage-ből.. Hát kár... Egy- két Deathstars tag kijött, kedvesnek tünt pl Skinny, persze biztos nagyon furcsálta tőlem a kérdést, mikor érdeklődtem nála, hogy hol van a Sonic Syndicate.. Kb sztem rajtam kivűl senki nem is volt rájuk kíváncsi... elég nagy kár.
Aztán kitaláltam,hogy gyüjtést kell szervezni és pénzt gyüjteni, hogy meg tudjam venni az új Sonic Syndicate cd-t... És kedves Judith barátnőm meg is vette nekem. És jaj de nagyon boldog voltam ettől. :)
Ezután átmentünk valami helyre, ahol Barbara egyik ismerőse volt.. És hát a hely hagyott némi érzelmi sérüléseket bennem. Borzalmas hely volt. Nem is emlékszem a nevére... Csak,hogy a Boráros téren van, és hogy narancssárga a bejárat. A falakon mindenféle foszlott anyagok voltak kiteritve, ezerféle füstölő szaga terjengett a levegőben...és a pincehelységben, nem voltak sem székek sem asztalok... földön ülés, olyan Opium pince fillinggel.
Hát nem is maradtunk sokáig.

Ja, természetesen az egyik wc sem volt használható, hleyette ez a kiírás állt... :P

 

 

 

 

 

 

 

Utána hajnalig házibuliztunk...

Kb ennyi a február.

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr83972086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása