Nos, hát ez lennék én idén... Ez lett az első kép rólam... Szerintem elég jól sikerült... (előre is köszee a leugató bejegyzéseket arról,hogy mennyire csúnya vagyok) :P

 

 

Hát igen, ez egy tipikusan olyan kép, ami most nagy divat a tinédzserek körében... Mindenki így készít csodás képek önmagáról..Gondoltam, hogy beállok én is a sorba és letesztelen magam, hogy mennyire mutatok jól egy fényképezővel a kezemben. és lássatokl csodát... Így is remekül nézek. ki!

Harmadik képemhez pedig nem írnék semmi szép megjegyzést... A kép magáért beszél... Jelenleg ez a kedvencem... Jaj de szép! Ha nem én lennék, most halálra dicsérném a képen látható csodás lényt! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr8872906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

starfuckerfun 2009.01.13. 00:12:05

uncsi lehetett a szilveszter:D
Buek neked!!!

Monique StarFucker 2009.01.13. 05:12:04

Igen, baszottul uncsi volt, mivel dolgoztam...
süti beállítások módosítása