Hát hol is kezdjem... Talán ott, hogy ez a hétvégém kissé el volt úszva, mert sikerült többet innom a kelleténél, és így vannak dolgok amikre nem is emlékszem... Totál képszakadás kb.. Blah!
A csajokkal beültünk pár italra a Stexbe, ahol már eléggé becsíptem...de nagyon jó volt. Aztán a Wig Wamban folytattam az ivást, de most már tudom, hogy nem kellett volna. :)
Volt egy nagyon vicces jelenet fent az öltözőben...Én adtam elő... Így volt:
Ott volt egy "pasi", akit nem neveznék meg... hihi, és ezt mondtam neki...:
- Hello, te vagy az izéből az izé, ja nem, te vagy az izének a férje! (LOL)
Na ez csodás volt! Nem tudom mi volt ezzel a mondattal a tervem, de nagyon vicces volt a dolog... Persze mikor ez történt már nem voltam szomjas, sőt!
Aztán a konci első felében táncolgattunk, buliztunk...utána meg képszakadás és halál...
Azóta is rosszul vagyok... blah... Egy tuti most egy darabig nem iszok semmit, ami alkohol lenne....

Csók hello!

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr23824439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockfun 2008.12.16. 18:54:43

Úgy látom elég jól éreztétek magatokat...:D
Jucit nem kommentálom, mert miért is kommentálnám.Újra kitörne a botrány...meg nem is róla szól ez a blog.
Puszi

Monique StarFucker 2008.12.16. 20:37:02

Hát igen, nagyon jó kis bulee volt... De azért minden hétvégére húzos lenne...LOL

partymonster 2008.12.18. 18:16:38

Szep kis buli lehetett. De azert csak ovatosan, nehogy megartson a sok bulizas!

janezzdarko 2008.12.22. 16:34:04

Egy ilyen fajta buliból kb. 2havonta 1 elég 1...nálam,mert ha sokat nyomunk ezekből,akkor baszott módon kikészülünk...haha
süti beállítások módosítása