Na hello All!

 

Látom megint zajlik az élet az elöző bejegyzésem után...

 

Ha sztárokkal mulatok back stage-ben akkor abba van jól belekötve, ha Judith-tal beszélgetem át az éjszakát akkor meg abba... Oh, God! Most mit tegyek... :P (?) Vajon csinálhatok valami olyat is amibe nem kötnek bele az emberek? Na erre adjon valaki válszt...

Mit tegyek, hogy jobb legyek mindenki szemében...? Na a lófaszt ...nem akarok én megfelelni senkinek... Mindenki szapuljon csak, nem szerethet engem mindenki.. Hála az égnek!

Na én lépek, vár az ágyam.. Jól megálmodom, hogy mikor, kinek a f*szára másszak rá arccal... LOL... Aztán majd abba is bele lehet kötni, kedves féltékeny emberek...
So fuckin' LOL, de nagyon!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr26792507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judith_lol 2008.11.28. 07:59:07

Mindenki nagyon unatkozik. Engem csak az irritál ha nem ártottam senkinek és úgy olt mások előtt. Na ez nálam is kiveri a biztosítékot, pedig alapvetően egy békés embernek tartom magam.
Olyan nagy kérés, hogy mindenki foglalkozzon a saját szánalmas kis életével? Ezek szerint igen :)

starfuckerfun 2008.11.28. 10:33:33

A blog azért van, hogy olvassák. A színvonala kritikán aluli, így gondolatokat, véleményeket szül, ez teljesen normális. De nem kell összekeverni azt, hogy mi feljövünk ide egy nap 2 szabad percünkben, Imola meg így él. Nem kérheti ki magának, hogy a bejegyzései kiben milyen gondolatokat vált ki. Amíg erről szólnak a bejegyzések, addig erről szólnak a válaszok is.

Ha majd arról ír, hogy milyen filmet látott tegnap, ami ilyen és olyan hatással volt rá, akkor a kommentek is arról fognak szólni, hogy ki mit szól az adott filmhez.

El vagytok itt nagyon tájolva még mindig. Nem lenne ez téma, ha nem tárná a nyilvánosság elé.

Starfuckerkedni nem is olyan habos dolog ezek szerint.
így aki ennek tanul, fel kell kötnie a gatyáját:)

rockfun 2008.11.28. 16:52:41

Húh itt aztán egy kis semmiségből elég nagy botrány lett...
Egészen egyszerűen furcsáltuk, hogy az egész éjszakát végig dumáltátok...de inkább azt mondanám, hogy kívülállóként nem úgy tűnt mintha jóban lennétek.Továbbra is hangsúlyozom engem ez nem zavar.MIért is zavarna??Hol érdekel ez engem??
Egyébként meg továbbra is azt érzem, hogy mi Krisztával UFO-k vagyunk és az általunk leírt sorok nem érthetőek...Sorry, hogy nem tudok fogalmazni...vagy én már nem is tudom, hogyan írjam le amit közölni szeretnék...:D
Ja, és azt hiszem ha a Mónika azt szeretné, hogy ne kommenteljen senki-vagy legalábbis csak az aki vele jóban van-akkor meghívós lenne ez a blog.Magyarul, levonva a konzekvenciát azt írok amit akarok és Kriszta is, vagy éppen bárki akinek a Móni által bejegyzettekről van véleménye.
Amennyiben ezt ő nem szeretné, fogja és küld meghívót azoknak, akiknek a kommentjeit szeretné olvasni.

Monique StarFucker 2008.11.28. 18:30:31

Nincs itt botrány sztem... Ha ez a botrány, akkor mi van a parlamentben... so fuckin' LOL!

Judith_lol 2008.11.28. 18:44:44

Zita, engem az zavar, hogy a Kriszta túlmegy minden határon és mostmár olyanokba is belemegy, hogy én mit hol csinálok milyen menő szállodákban. Egyvalamit szeretnék, ha kurvagyorsan leszállna rólam, mert SEMMI KÖZE HOZZÁM. Ennyi. Én sem oltogatom személyes dolgokkal, ő se tegye.

starfuckerfun 2008.11.28. 19:11:11

Milyen határokon megyek át te szánalmas idióta.
Hát vedd már érsze, hogy lófaszt se érdekel mit csinálsz.
Hát már felidegesítesz.

Ki mondta, hogy van hozzád közöm? Egy mondatot írtam rólad össz-vissz.
Olvasd már vissza, te szerencsétlen.
Te mész át a határokon a pszichopata viselkedéseddel.

Nem hozzád járok ide, ne csinálj már úgy, mintha bárki zaklatna. Én ne írtam rólad lófaszt se, ha felfogod örülök, ha nem, akkor sajnállak.

Hát már kihozol a sodromból az értetlenségeddel.
OLVASS VISSZA!!!!!

starfuckerfun 2008.11.28. 21:27:33

Na most, hogy lenyugodtam szeretnék bocsánatot kérni az előbbi stílusomért.
Nem tudom megérteni, hogy miért nem olvasol vissza, és akkor meg lenne oldva ez az egész.

Most hagytam abba.

rockfun 2008.11.28. 22:02:56

Na jó gyerekek azt hiszem jobb ha nem kommentáljuk az itt zajló eseményeket...:D
Mert mindig a jelen állapot a vége.
Puszi

Judith_lol 2008.11.29. 00:00:13

támogatom, tényleg ez volt az utolsó beírásom. mindenkinek további jó blogolgatást.

janezzdarko 2008.11.29. 06:56:29

...baszki,közülünk valaki bugyi nélkül szarik és az édesanyja vízzel főz! :DDD
süti beállítások módosítása