Halihó! Tudom, már rég írtam, de mivel nem nagyon történt velem semmi így inkább sztori hiányában nem fecsegtem a neten feleslegesen. (..bár gondolom valaki úgy gondolja, hogy folyton feleslegesen jelenek meg itt-ott-amott!!!) De most történt valami, asszem!

 

Kedd hajnali fél 2 van, most értem haza. Este Backyard Babies koncerten voltunk az A38 hajón. Mit is mondhatnék, a koncert első 4-5 számát néztem csak meg, mert nagyon nagy tömeg volt, nem is láttam semmit sajnos a színpadi eseményekből... (mert nem nőttem nagyra). És nekem valahogy minden dal egyformának tünt. Persze biztos csak azért, mert mostanában teljesen más stílusú zenéket hallgatok. Jó volt sok - sok régi ismerőssel találkozni, de mondjuk nagyon senkivel sem dumáltam hosszasan... Judith barátnőmmel trécseltük át a koncertet, jó sokat röhögtünk... :D

( a képen a Backyard Babies látható)


Volt azért egy vicces dolog... Neveket nem mondok/írok.. Az adott személyeket inkognítóban hagynám! Nos van a főszereplő akit mondjuk nevezzünk Répának! Tehát Répa kiment a mosdóba, vagy valahova. A lényeg, hogy elhagyta a koncert termet. Mivel nekem wc-re kellett mennem, így mi is kimentünk. Erre Répa barátnője, Zeller utánunk jött, nehogy Répához szóljunk, vagy ilyesmi. Ő a felvigyáző őrszem, Répa körül a kerités+várátok! Ez nevetséges volt... Miért hiszi Zeller, hogy csak azért lehet kimenni, mert Répa is kiment. Miért kéne nekem/nekünk őt követni? Zeller azt hiszi, hogy az életem Répa körül forog... Hát tudatom, hogy már ezer éve NEM! Na mindegy! Vicces volt! Nem tudom, hogy ez így mennyire érthető, lehet semennyire! No de sebaj! :) Ez is egy történet from Me! LOL


Koncert után kivételesen nem a back stage volt az irány... nem mintha nagyon cél lett volna haverkodni a zenekarral, de hát most valahogy nem is volt kedvem StarFucker-kedni... Közös képek sem készültek a zenekartagokkal sajnos.. Asszem lehet öregszem? Na jó, nyilván nem, csak most jobb volt dumcsizni, meg röhögcsélni. Koncert után fél órával megint mindenkit kitessékeltek. Borzasztó... De mivel még trécselni akartunk kicsit beültünk a Stex Házba... Basszus, rengeteget röhögtünk... azta! Nagyon jó volt... Köszi Judith és Eszter! Éljen a medvetánc... subidubidu! Felelevenítettem pár nagyon régi bulin történt eseményt... Meséltem szépeket! Némelyik még meg is lett örökítve videokamerával... Valamikor mindet jól meg is nézem... Régi szép idők! :D Olyan jó néha így visszaemlékezni a régi dolgokra, mennyi baromságot csináltam/csináltunk! Például Felvidék Turné a Junkiessal...Na az kemény volt... Ha valaki esetleg Szlovákiába megy, mindenképp vegyen egy doboz Mars cigarettát. Hatalmas oltás volt! Mikor mi kint voltunk, és nem láttuk kitéve a boltban sehol, elkeztünk róla beszélni, hogy itt nincs Mars...stb! Az eladó meghallotta és a pult alól, mint valami illegeláis dolgot, elővett nekünk egy dobozzal. Vagyis nem dobozos, hanem papírcsomagálásos! :D

( a képen Judith-tal pózolunk..Kb csináltunk vagy 15 képet, ott bénáztunk, hogy legalább egy jó legyen...ez lett az!)


Csacsogok itt össze meg vissza...


Sajnálom ha valaki arra számított, hogy ismét valami rocksztáros történettel jelentkezek... Nem ennyire egyvonulatú ám az életem ... Bár sajnos sokan csak erről az oldalamról hallottak/hallanak! És ezután itélnek meg, és beskatulyáznak. Ribancoznak! stb.. Na mindegy, ebbe most nem megyek asszem bele! Mára ennyi volt, hamarosan ismét jelentkezem! Pá puszi-nyuszi és miegymás!

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr40787065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elly 2008.11.25. 20:07:55

hát igen sztem elég sokan várták már a bs-s sztorit a koncert után:Ddeh most akkor ugy tünik még sincs:)sztem sokan bánkodnak h nem tudnak rá reagálni vmi okosat:P

rockfun 2008.11.26. 19:42:23

Nem gondoltam, hogy ekkora a "szerelem" közted és Juci között:)
vagy régen csak Riki miatt voltak a feszültségek?
Mert én azt hittem finoman fogalmazva hogy utáljátok egymást...?:Ö

Monique StarFucker 2008.11.26. 19:44:24

Sztem mi régen sem voltunk rosszban... :D

rockfun 2008.11.26. 20:02:45

Akkor jó:)

És hogy van, mi van vele?Nagyon régen nem találkoztam már vele...Jól van?

starfuckerfun 2008.11.27. 14:48:42

Na, majd pont a Zitának fogod megmagyarázni, hogy a Jucival nem voltatok rosszban. Rosszban tényleg lehet hogy nem, nade ne mondd már nekem, hogy nem tűnt fel, h konkrétan évekig hol rajtad, hol rajtam röhögött. Én elhiszem, hogy az emlékek szépülnek, meg a rossz hamar elmúlik, de akárhogy szépítjük, fura, hogy most hirtelen milyen jó barátnődként állítod be..

Engem is meglepett, nem kívántam hozzáfűzni semmit, node eeeeeeez.
Pont a Zitának????????
ehh.

starfuckerfun 2008.11.27. 14:50:59

Ja, és Zita:) csitulnak a dolgok lassan, még a vizsgaidőszakom előtt össze kell hoznunk a dolgot!

ehhhhehhe....az előző mondatot kívülállóként olvasva - azonosulva az itteniekkel - kétes gondolataim támadtak:)

Monique StarFucker 2008.11.27. 14:52:44

Én nem megmagyaráztam, csak egy mondatot írtam válaszként...Ha neked egy mondat már magyarázat, hát akkor sorry! Lehet régen nem voltunk legjobb barik, de most jóban vagyunk és ez a lényeg, nem mindig azt kell nézni, hogy mi volt régen.... Nem?

starfuckerfun 2008.11.27. 17:02:24

miért ne lehetne egy mondat magyarázat?
nem vitázom egyébként, számítottam rá, hogy egy szóba fogsz belekötni, ahelyett, hogy válaszolj.

egyébként pedig ajánlott nézni a múltat, tudod, a tanulságok végett.

Monique StarFucker 2008.11.27. 17:09:00

Nekem nagyon nincs mit nézni a Judith-tal kapcsolatos múltamban, mert nincs közös múltunk, csak tudtuk egymásról ki a másik..ennyi! És nem kötök bele semmibe, nem én szoktam itt kötözködni...Na de mindegy!

rockfun 2008.11.27. 17:10:46

Hát igen a magyarázatba nem akartam belekötni...de asszem elég jól tudom mi volt köztetek.Persze erre rögtön lehetne mondani, hogy ezt csak az érintette felek tudják.
Engem nem zavar ha jóban vagytok, miért is zavarna.Csupán tudva egyes dolgokat, én nem lennék vele olyan jóban a helyedben.Ismerem Jucit, jelenleg semmi bajom nincsen vele, de kaptam én tőle hideget-meleget, amit nem fogok elfelejteni neki sose.Ezért ha emlegetem nemi s alegjobb barátnőmként emlegetem.
Nem tudom érted e mit szeretnék mondani.
Konkrétumokat direkt nem írtam, mert nem szeretném őt fikázni, avagy éppen dicsérni.
Semleges a véleményem róla.

Monique StarFucker 2008.11.27. 17:12:13

Én sem úgy tüntettem fel, mint a legjobb barátnőmet... De most jóban vagyunk..Ennyi!

rockfun 2008.11.27. 17:20:58

Mondom nincsen ebből vita, csak furcsa.
Ahogy te szoktad Ennyi!

Monique StarFucker 2008.11.27. 17:23:29

Ahogy én szoktam? Ez most mi???

rockfun 2008.11.27. 17:28:58

Ez most az, hogy egyfolytában azt írod ENNYI.Most én is ezt írtam,mi ezen a nem érthető?:Ö

Monique StarFucker 2008.11.27. 17:34:45

Ja, hogy az "ennyi"-re írtad... Értem :D :D :D
Beteg vagyok, és ilyenkor nem fog az agyam... :P

rockfun 2008.11.27. 17:38:01

Akkor jobbulást!:))

rockfun 2008.11.27. 17:41:00

Ja és Kriszta- hát kívülállóként olvasva nekem is:DDD
De ne törődj vele, azért is összehozzuk azt a bizonyos dolgot!:DD

Judith_lol 2008.11.27. 21:07:06

Starfuckerfun..."ismerem Jucit..." ez már azért is elég meglepő, mert ha életemben beszéltem veled 5 percet az már soknak mondható, egyébként tény, hogy többször is láttalak, évekkel ezelőtt több helyen, de én sem ismerlek és nem is nagyon szeretnélek, úgyhogy ha lehet ne híreszteld, hogy ismersz. köszi.
Egyébként meg nagyon kedves megjegyzés, hogy "évekig hol rajtad, hol rajtam röhögött". Majd én eldöntöm, hogy kin rögögök, kivel barátkozom, stb. nem kell csodálkozni, nem kell kommentálni. Get a life. Egyébiránt igazad van, most tényleg rajtad röhögök.
(Fölösleges újabb megjegyzéseket tenned erre a bejegyzésemre, nincs szándékomban válaszolni, mivel NEM ismerlek, és NEM is akarlak megismerni. Szép napot!)

rockfun 2008.11.27. 21:18:32

Kriszta-Remélem most tényleg jót röhögsz a paplan alatt...vagy mégsem?!:)

starfuckerfun 2008.11.27. 21:48:05

Na, valaki nagyon vicces kedvében van...de hogy ez nem a Juci, az biztos. Nem tudom elhinni ezt a szintet.

Ha mégis, akkor mondanám neked drága, hogy biztosan azért van nálam a Cruel Intentions CD-d a mai napig, mert 5 mondatot váltottunk és csak kiloptam a baldachinos ágyikód alól.. Na hagyjuk már.

Milyen szinten vagy te a "ne híreszteld hogy ismersz" kijelentéseiddel? Úristen.

Másrészről pedig rohadtul nem rólad van itt szó, hiába próbálod középpontba helyezni magad.

Az egész nem arra ment ki, hogy téged minősítselek, csak nevetségesnek tartom, hogy Imola úgy csinál, mintha régen nem egymást bámultátok volna kritizálva ahol lehet.

Álmomban sem gondoltam volna, hogy itt ekkora csúcstalálkozó lesz, már csak néhány arc hiányzik, és tiszta retro.

Érdemes lenne elgondolkodni azon, hogy ki hol tart. Én azt hittem Juci, te előrébb.

Judith_lol 2008.11.27. 22:06:48

Ne mondjál nekem semmit, "drága", mondtam, nem kell kommentelned a beírásomat, de már késő. Ezek szerint rendkívül jó a memóriád, hogy visszaemlékszel olyan dolgokra amikre én sem nagyon, és legalább 5-6 éve történtek. Én úgy emlékszem, hogy te egy nagyon kedves barátnőm barátnője vagy, hozzám semmi közöd nem volt és ha tényleg nálad van egy cd-m a mai napig, akkor már olyanoknál is letudtam a karácsonyt, akiknél nem is gondoltam volna, hogy kéne.

Nem szeretném a középpontba helyezni magam, te kezdtél el rólam beszélni, és, hogy ilyen meg olyan élményeid vannak rólam, ergo te kavartad magadnak a sz*rt.

Megintcsak, ha nem tennél megjegyzéseket arra, hogy ki kivel barátkozik, nem szóltam volna bele a beszélgetésbe. Ha nem említenéd a nevem minden második kommentedben, tényleg nem rólam lenne szó és nem is írtam volna.

Nekem nagyon úgy tűnik, hogy benned én mélyebb benyomást tettem mint te bennem, ami döntsd el magadnak, hogy jó e vagy rossz. Mindenesetre ha te nap mint nap kommentálod mások életét és nem a sajátodat éled, illetve olyan emberekről beszélsz akikhez semmi közöd (lásd én), illetve, hogy a Mónit nevetségesnek tartod de itt olvasod a blogját starfuckerfun néven, akkor szerintem nem kell azon gondolkoznod egy percig sem, hogy ki hol tart.

Szeretném mégegyszer nyomatékosítani, hogy nem áll szándékomban sem magamról, sem a barátaimról sem rólad irogatni, véleményezni, vagy bárkit letámadni. Nem szeretnék lesüllyedni a te szintedre, CSAK azért írtam, mert felhoztad a nevem, nem túl kedves kontextusban. Erre tényleg nem kell válaszolnod, de ha feltétlenül szeretnél 5 éves szinten maradni, hogy a tiéd legyen az utolsó szó, ám legyen, elolvasni nem fogom.

starfuckerfun 2008.11.27. 22:30:19

egyébként pedig szerintem elkerülte a figyelmed, hogy van egy startfuckerfun és egy rockfun. egyébként is FUN, nem FAN, nem értem miről beszélsz.

Semmi közöd nem volt hozzám? Ja, csak úgy ismeretlenként fizetted a taximat, és "húhúúúú, ufóóóóó"- ztunk ZP-ben például, csakhogy a legmaradandóbb meg nem történteket említsem.

Komolyan aggódom érted.

Zita, érted ezt?

Judith_lol 2008.11.28. 07:56:53

Felfogtam. Az egyik te vagy, a másik a Zita. Ha jól tudom neked üzentem az imént.

Hát ha te ilyen ismeretlenként lehúztál taxipénzzel akkor üzenem, hogy igen, én ilyen kedves lány vagyok. Szerintem aggódj inkább a saját lelki békédért vagy a globális felmelegedésért Kriszta ceca és kössél inkább bele valaki vagy valami másba, szépen kérlek, ne én legyek a mai napi témád is, annyi szép új kaland és blog van még az életben.

starfuckerfun 2008.11.28. 10:26:35

Jézusom juci, kicsit túlértékeled magad.
Én nem emlegettelek minden bejegyzésemben, én csak annyit írtam, régen rajta röhögtél, most meg nagy a szerelem. Ennyi, nem kell túl spirázni a dolgot. Zita pedig megfogalmazta azt egy egész bejegyzésben, amit én egy mondatban.
A felháborodásod elárulja, hogy nagyon is tudod miről beszélek.

Egyébként pedig ha téma lennél, akkoris maximum olyan aspektusban, hogy mély döbbenetettel állok a dolog előtt, hogy nem valami jól menő amerikai szálloda fontos embere vagy. Én azt hittem már rég túlléptél az ilyen piti dolgokon, mint kikérni magadnak ki vesz a szájára.

Nem vagy te a napi témája senkinek drága.....még azt kéne, hogy itt a Zitának is előgyere ezzel az őrülettel, hogy nem ismered még őt se....aztán mondja csak így magának a dolgokat.

Nem tudom mi ez a színjáték...

De nem is érdekel, mindenesetre javaslom olvasd el mégegyszer a bejegyzéseket, amiből tisztán látszik, egyszer vettelek a számra, akkorse azon volt a hangsúly, hogy TE milyen vagy....én nem minősítettelek.
Én vázoltam a régi helyzetet, reflektálva a bejegyzésre.

Másrészről, ha rólad forogna minden gondolatom - így ismeretlenül ügye-----pffff---- akkorse szólhatnál egy kurva szót se, mert te is tudod, hogy igazam van....nem tudom kinek szólnak a bejegyzéseid, de hogy én csak a címzett vagyok...az biztos.

Döbbenet.

starfuckerfun 2008.11.28. 11:26:00

Az "ismerem Jucit" idézeted - amiből elindult az egész, pedig nem tőlem származik. A bejegyzést Zita írta. ő Imola helyében nem biztos, hogy szóba állna veled - jogosan, hiszen akkoriban a legjobb barátnők voltatok.

Már kevésbé vagyok ledöbbenve, mivel a félreértés megmagyarázza a hozzállásod.

Merthogy azok a sorok az akkori legjobb barátnődtől származnak. Jogosan.

Vagy most akkor jön az, hogy ki az a Zita?

Judith_lol 2008.11.28. 18:41:47

Nézd, nekem a Zitával semmi bajom, ezt ő is tudja. Nekem a te hozzáállásoddal van bajom és, hogy rólam irogatsz. Nem kell elővenni a régi helyzetet, mert senkit sem érdekel (rajtad kívül).
Megkértelek, hogy fejezd ezt be de még mindig rágod a sz*rt. Hihetetlen.
Az meg, hogy melyik jól menő szálloda milyen embere vagyok az kurvára nem tartozik rád, fogalmad sincs, hogy mit csinálok és semmi közöd sincs hozzá különben sem.
Nem gondolod, hogy igazad van mert te sem érdekelsz meg a véleményed sem. A színjáték a fejedben létezik.

Most jön akkor, hogy légyszives foglalkozz a saját dolgaiddal és szállj le rólam. Írj saját blogot, küldd el ezt a linket felháborodva még 10 embernek, menj nézd a hóesést, leszarom. Csak ezt fejezd be.

janezzdarko 2008.11.29. 07:12:33

Hát nekem Sárival semmi bajom,nem értem hogy Jóska miért áskálódik Marcival a kertben suttyomban,közben meg leszopja...na mondjuk ezt Klári már réges rég sejti hisz Aladárral kefél,aki rámozdult Rezsőre...igy minden érthető,az egész Cafka ötlete volt,hogy szopják le a Krisz Rudit,aki ugye híres és az jó! :DD
Kár,hogy ott volt a kivénhedt Kata,akinek már gyerekei vannak Tommy Lee-től és Axel Rose-tól,mert koncert után megnyalta a sót,teljesen odavan a rüfke Zsoltiért,mert a muterja eltiltotta tőle,azért hogy műbránerrel megfarkalhassa...a szart Gejza kezdte keverni,mikor alávágott a vokáloslánynak a nagyszünetben,ekkor már nem volt választása Fricinek sem és jól helybenhagyta Alízt,aki semmit sem ért.....de szeret a backstage-ban bújkálni tundrabugyiban... :D
...és így telik az életük...haha

janezzdarko 2008.11.29. 07:13:08

Hát nekem Sárival semmi bajom,nem értem hogy Jóska miért áskálódik Marcival a kertben suttyomban,közben meg leszopja...na mondjuk ezt Klári már réges rég sejti hisz Aladárral kefél,aki rámozdult Rezsőre...igy minden érthető,az egész Cafka ötlete volt,hogy szopják le a Krisz Rudit,aki ugye híres és az jó! :DD
Kár,hogy ott volt a kivénhedt Kata,akinek már gyerekei vannak Tommy Lee-től és Axel Rose-tól,mert koncert után megnyalta a sót,teljesen odavan a rüfke Zsoltiért,mert a muterja eltiltotta tőle,azért hogy műbránerrel megfarkalhassa...a szart Gejza kezdte keverni,mikor alávágott a vokáloslánynak a nagyszünetben,ekkor már nem volt választása Fricinek sem és jól helybenhagyta Alízt,aki semmit sem ért.....de szeret a backstage-ban bújkálni tundrabugyiban... :D
...és így telik az életük...haha

janezzdarko 2008.11.29. 07:14:05

Hát nekem Sárival semmi bajom,nem értem hogy Jóska miért áskálódik Marcival a kertben suttyomban,közben meg leszopja...na mondjuk ezt Klári már réges rég sejti hisz Aladárral kefél,aki rámozdult Rezsőre...igy minden érthető,az egész Cafka ötlete volt,hogy szopják le a Krisz Rudit,aki ugye híres és az jó! :DD
Kár,hogy ott volt a kivénhedt Kata,akinek már gyerekei vannak Tommy Lee-től és Axel Rose-tól,mert koncert után megnyalta a sót,teljesen odavan a rüfke Zsoltiért,mert a muterja eltiltotta tőle,azért hogy műbránerrel megfarkalhassa...a szart Gejza kezdte keverni,mikor alávágott a vokáloslánynak a nagyszünetben,ekkor már nem volt választása Fricinek sem és jól helybenhagyta Alízt,aki semmit sem ért.....de szeret a backstage-ban bújkálni tundrabugyiban... :D
...és így telik az életük...haha

janezzdarko 2008.11.29. 07:14:05

Hát nekem Sárival semmi bajom,nem értem hogy Jóska miért áskálódik Marcival a kertben suttyomban,közben meg leszopja...na mondjuk ezt Klári már réges rég sejti hisz Aladárral kefél,aki rámozdult Rezsőre...igy minden érthető,az egész Cafka ötlete volt,hogy szopják le a Krisz Rudit,aki ugye híres és az jó! :DD
Kár,hogy ott volt a kivénhedt Kata,akinek már gyerekei vannak Tommy Lee-től és Axel Rose-tól,mert koncert után megnyalta a sót,teljesen odavan a rüfke Zsoltiért,mert a muterja eltiltotta tőle,azért hogy műbránerrel megfarkalhassa...a szart Gejza kezdte keverni,mikor alávágott a vokáloslánynak a nagyszünetben,ekkor már nem volt választása Fricinek sem és jól helybenhagyta Alízt,aki semmit sem ért.....de szeret a backstage-ban bújkálni tundrabugyiban... :D
...és így telik az életük...haha
süti beállítások módosítása