Hát, hogy is kezdjem... Tegnap este ellátogatott kis hazánkba a Wednesday 13 zenekar, és remek koncertet adtak a Drugzonnal karöltve. De nem megyek bele rögtön a közepébe az eseményeknek, kezdem az elején.

 

Az este úgy kezdödött, hogy ittam pár italt miközben készülödtem....aztán Fél 8kor volt a találkozonk Barbarával a Boráros téren. A hajóig azon idegeskedtem, hogy mi lesz ha nem lesz jegy, mert hát nem vettem meg előre... De hála az égnek volt még, sőt azt kell, hogy mondjam nem voltak túl sokan sajnos. Vagy csak nekem tünt kevésnek a tömeg...(?) A Drugzone fél 9 magasságában kezdett és nagyon jól felspanolták a tömeget a főzenekarra, a Wednesday 13-re! Wow micsoda arcok, csupa cuki pasi... Bár én már láttam őket tavaly, de most mégközelebről tudtam szemlélni a show-t, amit végigtömboltam és sikitoztam. Sikeresen lezártam az este egy kisebb vita és szarkavarásáradatott is két kedves lánnyal. Köszee csajok! Jobb a békesség! :)

 

Aztán a show után Jason (gitáros) kijött a néphez, mindenki megrohamozta, és ő nagyon kedves volt a rajongókkal, persze néhány fan-nal adodtak nyelvi akadályok, de ott voltam ÉN és segitettem...(de kedves vagyok, és még fényezem is magam) Na a lényeg, hogy jason-nel jól eldumáltunk, és mivel még nem sikerül zuhany alá állnia mondta, hogy elmegy zuhanyozni, várjam meg és partizunk. Persze ez nem így lett, na nem azért mert nem jött vissza, hanem mert mindenkit dizavartak a klubból... Ami elég szemétség volt... :X

Aztán sokan a turnébusznál várták a zenekart foto és aláírás reményében, megjegyzem nem hiába. Ott futottunk össze Nate-tel (basszeros) aki szintén nagyon készséges volt mindenkivel... (Ugye Barbara???) Aztán a busz mellett megpillantottam Jason-t és odamentem hozzá, engem keresett. (de édes) Beinvitált a back stage-be, ott mégiscsak nyugodtabb a légkör és nincs is hideg... :) A back stage-be érve első személyként belebotlottunk Wednesday-be, aki szintén nagyon aranyos volt... Dumcsiztunk és fel is lettem köszöntve mivel csüt lesz a szülinapom és tegnap kezdtem el jól megünnepelni. :) Wed megigérte, hogy csinál nekem egy VIP szulinapot a buszon, és így is lett... A többi sípszó, sípszó, sípszó! ;-) Hajnali 3kor indult tovább a busz és mi pedig indultunk hazafelé...

És ime pár kép:

 

Itt Jason és én vagyunk láthatoak még bent az A38 hajón. :)

 

 

Nate és én a A38 hajó elött...kibaszott hidegben...

 

Én és Wednesday... a back stage-ben...<3 Édes pofa! Egy gyerek! Nagy 5 éves gyerek!

 

 

 

Jonny és Én a back stage-ben! Jaj, ő egy kisbaba! LOL

 

És végül egy kép a buszról...Girls rulez on the tour busz!

 

 

Hát ennyi röviden a történet! Pá puszi!


Ui.: És az elmaradhatatlan beszologatások sem maradtak el, mikor éppen szálltunk fel a buszra pár lány igen kedves megjegyzést ordibált utánaunk..idézem:

"Na mi van, ti fogjátok leszopni őket???"

Mi csak nevettünk, de hát miért is kell ez, de tényleg! valakinek összejön, valakinek meg nem... Thats All!

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr90763779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

starfuckerfun 2008.11.11. 19:58:44

Szia drága Monique.
Azt kell mondjam, ismét vágod magad alatt a fát.
Süt a bejegyzésedből az arcoskodás. Még úgy is, hogy láthatóan minden egyes sorért megküzdöttél, hogy mégis hogyan fogalmazz.
(Fogalmam sincs, kik ezek a srácok, szóval ennek még a szele sem érint, na de ugye ez a blog nem is nekem szól)
Ebből a bejegyzésedből tisztán látszik, hogy nem az a célod, hogy "végre ne beszéljenek rólad", hanem azért kapálózol minden lehetséges fórumon, hogy beszédtéma légy.
Én mondom neked Móni, minden rosszindulat nélkül, hogy ezzel csak vágod maga alatt a fát, ha tényleg a "tisztára mosás" a célod.
Ahogy írtad, te éled az életed, ne más élje helyetted.
Csak éppen akkor tényleg élni kéne, node nem álomvilágban.
Én nem is tudom mit mondjak így tíz év után, de egyvalamire én is rájöttem. Ahogy Rockfun:) írta, ebből ki kell nőni.
Legalábbis érdemes.
De generációkon átívelően kitartani egy illúzió mellett hosszútávon halálos és nagyon magányos.

Beszélgettünk mi eleget,nem is keveset és nem is akárhogy ahhoz, hogy tudjam, te ennél több és értékesebb ember vagy.
Viszont itt ennek még a szele sem látszik.
Bár én jól szórakozom, nem hiszem, hogy ez lenne a célod.
Érdekel mit gondolsz erről.

***barbie*** (törölt) 2008.11.11. 20:36:30

hát ha mindenkivel ilyen készséges lett volna...LoL :P

am. kíváncsi leszek a pletykákra, mert vagy 50, ha nem 100ember látta, ahogy Jason bevitt minket BS-be. Igaz, azt hogy a buszra felmentünk velük csak 10en látták, de az is bőven elég a kis történetek kialakulásához.:D

A beszólásokat nem értem... Vagyis tudom, hogy féltékenyek, de ezért mért kell rosszindulatú megjegyzéseket tenni?
Am. meg mindenki magából indul ki, szóval az egy dolog, hogyha ők lettek volna a helyünkbe, akkor biztos azt csinálták volna amiket ránk kiabáltak. El sem tudják kézelni, hogy mást is lehet csinálni egy BSben vagy egy turnébuszban. Pedig elárulom, hogy lehet.:)

persze tegnap nem voltunk ott, főleg nem az említett helyeken és főleg nem a zenekarral.:D ahogy sexydeathen se voltunk, meg sehol sem.:D
a képek is photoshoppal készültek, ez alap. :)

pusszantás

starfuckerfun 2008.11.11. 21:26:56

Jézusom.
Na te barbie drága hány éves vagy?
Színvonal.
Gratulálok.

***barbie*** (törölt) 2008.11.12. 10:56:45

Biztos nem olyan sok, mint te, de értelmesebb az tuti.:D

Le lett írva párszor, hogy Móni poénból írja a blogot és nem azért hogy akárkinek is magyarázkodjon. Te ennek ellenére még mindig ugyan azt hajtogatod. :)

starfuckerfun 2008.11.12. 11:04:51

Ehh.
Mást jelent kinevettetni magad és más megnevettetni másokat.

De kritikán aluli vitákban nem vagyok partner.
Ezen kívül kikérem magamnak, hogy "sok éves" vagyok:) Főleg olyantól, akinek még önkritikája sincsen.

***barbie*** (törölt) 2008.11.12. 11:29:31

:) Felesleges is lenne vitatkozni, mert csak a saját magad hülyeségét fújod, és ítélkezel olyan emberek felett, akiket nem is ismersz egy blog és kommentjei alapján. Ez nagyon érett felfogásra vall.:)
Nah mind1 is, gondolj amit akarsz. Biztos neked van igazad. :)

Monique StarFucker 2008.11.12. 12:23:20

Ne veszekedjetek már... És nem álomvilágban élek, csak tudatom... És az a 10 év sem tíz, csak 6..ne essünk túlzásba.. Elhiszem hogy te ügyes voltál Kriszta és kiléptél ezekbőúl a körökből, de én nem akarok, mert jól érzem magam itt és kész! Velem kapcsolatban mindenki mindent jobban tud..Tény hogy én nem CSAK ilyen vagyok, de ez is én vagyok, ha tetszik az embereknek, ha nem! És leszarom,hogy rólam beszélnek... mindig ez volt, ez van és ez lesz! nem tudok ellene tenni, és nem azért irok, hogy tisztára mossam magam... Ennyi!

starfuckerfun 2008.11.12. 12:48:36

na akkor én most adtam fel.

starfuckerfun 2008.11.12. 12:51:14

Egyébként pedig 6 éve találkoztunk utoljára.
először pedig közel 10 éve.
Már te se tudod mikor-hol-kinek-mit.

Monique StarFucker 2008.11.12. 12:55:46

Figy, 10 éve nem lehet, max 7... sztem kb 2001.2002ben találkoztunk elöbb biztos nem...
És pont te dobálsz rám követ..na haggyuk már! Inkább DONT! Nincs nekem ehhez kedvem... De tényleg!

starfuckerfun 2008.11.12. 18:42:49

ehh, ha valaki követ dobálhat rád, akkor az én vagyok egyébként, de mindegy. Soha még csak nem is súroltam azt a szintet mint te, de mivel belelátok - mind a két oldalba - tudom miről beszélek - ellentétben veled.
Én azt tudom, h 14 évesen voltam először koncerten, és akkoriban már te is ott ráztad a segged. Ennyi.

Amúgy meg azt adtam fel, hogy a kedves és igen értelmes barátnőid helyett valaki azt mondja végre: Hello drága, ébredj már fel, ideje.
Gondoltam elfogadod a véleményem, mert belőlem nem a féltékenység beszél, node süket fülekre találok. Ha az élet célod a picsád rázni és szánalmas 15 éves cafkák féltékenységének a tárgya lenni, akkor gratulálok, sikeres életet élsz.
Ha esetleg úgy döntesz, egyszer szeretnéd többre vinni, akkor majd megérted miről beszélünk itt néhányan - minden rosszindulat nélkül.
Mert hidd el, nem szívügyem ki maradtál és hogyan élsz. Most meg aztán már végképp nem.

Csak annyit mondok, nem lennék édesanyád helyében.

rockfun 2008.11.12. 19:11:57

Jézusom!Csajok ez most komoly???
Barbie- Itt az a baj kedves Barbie, hogy Te nem ismersz minket, de nem is baj...Mi az hogy egy olyan emberről ítélkezünk akit nem is ismerünk??Miről beszélsz???Kurvára ismerjük egymást, elég régóta, és hidd el eléggé benne voltunk annak idején azokba a bizonyos körökbe, és ha most találkozunk azokkal az emberekkel, még mindig vigyorogva jönnek oda hozzánk!Szóval ne lökd ezt a nem tudtok semmit dumát.
Móni veled kapcsolatban pedig, tényleg kedvességből írtam amit írtam, és szerintem Kriszta sem akart rosszat.Azt veszem észre, hogy nem értitek mit akartunk kihozni az egészből.
De asszem hiába is magyaráznám, meg nincs is hozzá semmi jogom.Nem vagyok se az anyukád, se a férjed, hogy megmondjam mi a jó neked.
Úgyis azt csinálod ami jól esik.
Őszintén szólva kicsit a szívemre vettem, hogy szinte egy idősek vagyunk, és nekem már kislányom van, párom majdnem 6 éve.Haladt előre az életem, te életed pedig még arról szól amiről 5 évvel ezelőtt.
Persze az én életem nem példa, de nem árt ha lépéseket teszünk valami más érdekében.
És hangsúlyozom ez egyáltalán nem rossz indulat, és nem is féltékenység.
Ha akarnám, bármikor csinálhatnám azt amit régen de nem akarom.
Aki ismer, és ismert akkor az tudni fogja miről beszélek.
Ennyi.
Azért puszillak, és nagyon remélem hogy egyszer tényleg belátod, hogy vannak jobb dolgok is.

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2008.11.12. 22:01:42

Király volt ez a buli, azt kell mondjam.

Kár hogy hamar haza kellett húznom... ;(

janezzdarko 2008.11.12. 23:39:25

A Moncsi jól nyomja,bulizni kell 50 évesen is,hallod nehogy gyereket szüljél meg alkalmazkodj valami marhához! :DD Úgy is válás a vége meg félrekefélés,a sok barom családot alapít azt túlórázik haláláig,fizeti a hiteleit,a sok átlagos homály XDDD
Mi boldogság?A gyerek? Muhahahaha :DDD
Úgy is lelki toprongy lesz belöle vagy sorozatgyilkos,ebben a világban sérülésmentesen nem lehet felnőni...szóval bulikba kell járni,minnél többet,vedelni és kúrni,aztán 50 körül egy "aranylövéssel" átküldeni magunkat a túlvilágra...hahaha------> remélem komolyan olvassátok és rágörcsöltök az irományra habzó szájjal....:DD

justaguy 2008.11.13. 00:13:51

Barbara ne haragudj meg, de te is pontosan tudod, hogyha a Monique nem lenne, akkor még mindig az anyáddal buliznál együtt, mint anno...Szerintem ne arra legyen nagy a pofád, hogy 16-17 évesen 30akárhány éves faszok turnébuszába mászkálsz fel, és azt is csak azért, mert a barátnőd elintézte neked is...Szerintem ne pont TE oszd az észt mindenkinek. Mónika legalább már egy felnőtt nő, te csak egy kislány vagy, bárhogy is fested ki magadat és bármilyen rövid szoknyát veszel fel. Csak gratulálni tudok neked.

K.

purplestar 2008.11.13. 09:23:25

Hát igen "Ha az élet célod a picsád rázni és szánalmas 15 éves cafkák féltékenységének a tárgya lenni, akkor gratulálok, sikeres életet élsz."
Mennyire igaz:D!Ezért már érdemes élni!!Az sem baj ha mindenki kiröhög a hátad mögött!lol
Huha de kurva "menő"képek,ezekkel most TÖBB lettél,én pl azt sem tudom kik azok,de tuti vmi kis full értelméségi "VALAKIK",de hidd el ők is büdöset xarnak a wc-n és reggel holt büdös a szájuk és sorolhatnám...,semmivel sem többek mint egy helyes igazán helyes magyar srác,egy NEMSZTÁR tudod!!!
Oh my fuckin'god!!Röhejesek vagytok a barbiddal együtt..de tényleg!!
Gratulálok ismét!!Majd meséld el az unokádnak-aki ugye sose lesz-h hányszor mentél be bs-be,mert az olyan kurva nagy szám ám....:))))!!!Csak Te hiszed azt drágám...bocs

purplestar 2008.11.13. 09:27:10

Ja még a képekre visszatérve,szeríntem inkább ne mutogasd magad a "nagy nyílvánosságnak"...!Eddig legalább csak elképzelni tudtak de így szembesülnek a szörnyű valósággal!:D Egy kiélt,vénnek látszó,közönségesen -itt nem a szó finomabb értelmére gondolok-kifestve,olcsó,igen igen olcsó k.fejjel,haha that's all!
Na kik visznek még be backstage-be??:D És minek??Alig várjuk!!

purplestar 2008.11.13. 09:29:11

Te nem látod a képeken milyen dög unalmasan néznek ezek az emberek??:D Mégcsak halvány jele sincs annak,hogy picit is örülnének a jelenlétednek!!Én ilyen képekkel inkább égnék...

***barbie*** (törölt) 2008.11.13. 11:51:09

Kedves justaguy!

Te is úgy ítélkezel, hogy nem ismersz. Attól, hogy nem vagyok 20onvalahány éves, még nem vagyok egy buta kislány. De ezt persze Te és aki nem ismer nem tudhatja. Mert hozzád hasonlóan ők is a blog alapján ítének. Azthiszem, hogy életem során átmentem pár olyan dolgon, ami segített, hogy megkomolyodjak és érettebben kezeljem a dolgokat, minta hozzám hasonló korúak. Mint például apukám elvesztése 6 évesen, vagy mikor 1 éve anorexiás voltam és 30kilósan( a 177centimhez) majdnem meghaltam. Azért ezek valamennyi megerősítik az embert és lelkileg érettebbé teszik. A félreértések elkerülése végett pedig, nem azért írtam le ezt, hogy akár ki is sajnáljon, mert nincs miért. :)
Miniszoknyát nem hordok, és anyukámmal sem voltam még bulizni, de ez jó ötlet, majd legközelebb leviszem Disco Expressre, úgyis szereti őket.:)
Bármilyen hihetetlen is az életemet nem a bulizás tölti ki, és az, hogy XY zenekarok BS-ébe járok. Tanulok(ugyan is egyetemre készülök), talákozom a barátaimmal, moziba járok, kirándulni sbt. A bulizás csak egy plusz élmény, és ha valakit zavar, hogy jól érzem magam, akkor sajnálom.:)

Nah mind1, miért is magyarázkodom?! Azért is egy buta szőke libának fogtok tartani, akár mit is mondok. De minden jogotok meg van hozzá, nekem meg ahhoz, hogy ne érdekeljen. Akik tényeg ismernek, azok tudják, hogy milyen vagyok és szeretnek. Ez a lényeg.:)


rockfun> Mindenki másban találja meg a boldogságot. Te abban, hogy van egy kislányod és (feltételezem) boldog párkapcsolatban élsz. Valaki a munkájában, van aki pedig a bulizásban. Ebben nincs semmi rossz. Nem mindenki akar még a 20as éveiben családot alapítani. És nem is kell, ha valaki ezt nem érzi magáénak. Felesleges valakire ráerőltetni azt, amit nem akar. Minden nő életében eljön az az idő amikor megállapodik, kinél később kinél hamarabb. Nincs egy meghatározott időpont, amikor mindenkinek kötelessége lecsillapodni. Szerencsére. :)

Liaaa 2008.11.13. 13:27:53

Kedwes beszólogatók...Nektek nincs életetek wagy mi a picsa??!!:s Foglalkozattok már Magatokkal és ne Welük!Arról megitélni wkit hogy hogyan bulizik?Ez tökjó...wégülis...Igazából chak égetitek magatokat a semmitmondó kommentárjaitokal mert lexarják!;)
Aki meg úgy ír Róluk hogy ismeri is őket az bassza meg és wállalja már fel hogy kicsoda-tisztelet a kiwételnek-bár így wégülis könnyebb,igazatok wan;) !!!Ha ennyire jóóh életetek wan ne máséwal foglalkozzatok;)Ezért regiztek h ide irkáljatok és kb ezt wárjátok egéc nap h ki mit írt ide?Sosegáz;)Erre legyetek büszkék..meg anyucira apucira...olwasnám a blogot erre a szánalom.hu-n találm magam ez mieeen...Hogy jöttök ahhoz hogy belekössetek itt akárkibe is?!Azthiszitek wagytok walakik?? Azt közbe semmi....Azt mndjátok folyton h Móni mekkora egy szánalom azt mégis chak Wele fogalkoztok;)De írjatok még-még-még,tökjókat lehet röhögni;)Hajrááá;)Állítólag nyem unatkoztok:)))) Chóxxxi

starfuckerfun 2008.11.13. 14:27:12

Hogy jön bárki is ahhoz, hogy kritizáljon ribanc kispicsa létére egy Nőt, aki háztartást vezet és gyermeket nevel? Ki a fasznak hiszitek ti magatokat? Fogalmatok sincsen semmi olyan dologról ami az életben valóban értéknek mondható. Lehet itt vitatkozni kinek mi az érték. Pont ebből derül ki, hogy ki milyen szinten van.

Drága barbika kimondtad a kulcs mondatot. Te még gyerek vagy az olyan dolgokhoz, mint a család alapítás. Ami egyáltalán nem baj. Még az egyetemi kort sem élted meg, és hajtogatod itt nekem, hogy értelmesebbnek tartod magad nálam - és úgy akárkinél, miközben én két szakdolgozat írás és egy szigorlat között tévedek ide jókat nevetni. Zita pedig miután vacsorát adott a családnak, meló után beugrik ide jól ledöbbenni.

Ne velünk foglalkozzatok, szerintem mindketten beláttuk, hogy teljesen felelseges szót és időt pocsékolni arra, hogy próbáljuk felynitni a szemét Móninak, Imolának, Monserneknek és faszom tudja még hány neve volt az elmúlt években drága Sturfuckerünknek. És tessék, én is már ott tartok, hogy káromkodom és felhúztam magam ezen a minősíthetetlenül ledöbbentő primitívségen, ami itt folyik.

Téged barbie nem bánt senki, abban a korban vagy, hogy elfogadható. Egyetemre készülsz, ez becsülendő, maradjon is így. Inkább az aggasztó, hogy vajon ha elsőre nem sikerül bejutni az egyetemre, nem azt választod-e majd, mint kedves barátnőd, hogy hétközben a munkahelyeden, hétvégén pedig a koncerten rázod a picsád.

Na és akkor én be is fejezném.

***barbie*** (törölt) 2008.11.13. 14:38:37

Mindent megteszek, hogy felvegyenek elsőre.:) Ha netán véletlenül mégsem, akkor addig próbálom amíg bejutok. Kitartó vagyok! :)

Tényleg felesleges veszekedni. Téged sem bírál senki, és neked sem kell mást. Az lenne a legegyszerűbb ,ha mindenki elfogadná a másikat úgy, ahogy van és nem kritizálná. :)
ennyi.

Monique StarFucker 2008.11.13. 16:10:05

Kriszta és Ziota!
Értelek én titeket, és tök jó, hogy ti tovább léptetek..stb..De mint már mondtam én itt egyenlőre jól elvagyok... Nem mondom, hogy életem végéig ez lesz, de sosem lehet tudni. És Kriszta, az hogy 15 évesen te voltál Junkieson, hát bocs, akkor nem tudom..de én tudom,hogy 19 voltam mikor elöször voltam...szóval... Na mindegy! Nem is ez a lényeg! Lehet engem kritizálni, nem érdekel...9 éve alatt annyi szart kaptam már az emberektől, hogy leszarok minden negatív véleményt! Én jól érzem magam a börömben..és ez a lényeg!

rockfun 2008.11.13. 18:08:54

Janezzdarko-Tudod mit mondok neked?Rohadtul sajnálom, hogy ilyen primitiv vagy!Hogy lehet azt mondani hogy egy gyerek nem boldogít?Normális vagy te?
Nem azt mondtam hogy mindenki szüljön gyereket te sötétség.Leírhatatlan amit gondolok komolyan mondom...Mélységesen felháborító amit írtál...Szóljatok már ha kínaiul írok, mert erre gondoltam mivel nem érti ez a sötétség.De valószínű nem velem van a problem hiszen Kriszta is és Móni is érti.:)
Móni-Nem írok többet,mert nem akarok itt hadakozni senkivel.Pusztán jó indulatú akartam lenni.Látom érted, de ez így neked jó.
Na a lényeg itt van:)Puszillak

purplestar 2008.11.13. 18:36:59

Rockfan:"remélem komolyan olvassátok és rágörcsöltök az irományra habzó szájjal....:DD"
Direkt ezért írta,hogy bosszantsa a jónépet Janezzakárki!!Nehogy már egy ilyen véleményére adj/atok....uhh

purplestar 2008.11.13. 18:39:50

Barbikám Ha Te meg olyan "komolynak"mondod magad,miért pont egy "ilyen"nőt találtál barátnak??
Hány barátja...öhhöm "barátja"is volt eddig érdekből meg ebből-abból,akik aztán mind eldobták/vagy ő dobta el őket??:D Vajon miért is??Erre van szüxéged?

Nebutanőt! 2008.11.13. 18:47:16

Janezzdarko, te olyan szánalmasan primo vagy, hogy kár vesztegetni rád a szót. IQ-d nulla, érzelmi intelligenciád szintén, nem lehetne, hogy nem vársz 50 éves korodig azzal az aranylövéssel? Nagy szolgálatot tennél az emberiségnek.
Barbika, te meg ne gondolod, hogy felnőtt vagy, a beírásaid nem ezt bizonyítják.
Viszont Móni mintha kezdene észhez térni. Kicsit lejjebb vett a magas lóról. Kezdésnek nem rossz.

***barbie*** (törölt) 2008.11.13. 20:16:03

purplestar + Nebutanőt!> barbika nem mondja magáról hogy felnőtt, de ennek ellenére köszöni szépen el tudja dönteni, hogy kivel barátkozzon és nemkéri az ide látogató bölcs emberek tanácsát. :)


Én sem oktatlak ki titeket, úgyhogy ti se ki engem.

Köszi.:)

Liaaa 2008.11.13. 21:34:58

Barbie 1 szówal se mondta h felnőtt,max h értelmesebb mint itt egyesek...Nemkell őt se félteni meg senkitse megtéríteni.Mindeki azt csinálja ami neki a legjobb;)Nem bírtok a wéretekkel wagy mi?:DSzopjatok kawicsot....cccch...Senki ne állítsa h nem unalom/irigység/féltékenység....hanem csupa jóindulat;)(yó persze akad kiwétel...)Most jön az h nyem ismerlek Titeket blabla..nyem is akarlak chak fogjátok már be és ne napi szinten irogassátok a semmitmondó kommentárjaitokat^_^ Wegyétek már magatokat észre mekkora tréé csicskát wagytok:s ÉS EZ CSUPA JÓINDULAT:) Chóxi.

janezzdarko 2008.11.13. 23:19:43

:DD dehát bármit írhatok és ezért baromság ez az egész,írhattam volna azt is amit igazán gondolok,de felesleges ide rágörcsölve írogatni,ez csak egy blog...de igazán csak azok primitívek,akik habzó szájjal nagy életokosságokat próbálnak kreálni ide,az télleg színvonalon aluli :DD
hát mindenki legyen boldog szerintem...kb.ennyi :)
de a Xanax-ot ne feledjétek el bevenni! :DD
na osszatok tovább!
------------------
Celeb vagyok!Ments ki innen! Muhahaha

Isteni bálvány 2008.11.16. 07:23:56

Hali!

Tudod, én most éppen egy tanulmányt írok..és kéne néhány statisztikai adat hozzá.Te, bitosan tudnál nekem segíteni...
Mennyi a valószinüsége, hogy egy idegentől (a munkahelyeden) vagy egy "sztár" rockzenésztől kapsz el valami "kellemes" kis nemibajt?
És ilyenkor a kezelés is más?
Köszi

partymonster 2008.11.16. 20:51:39

Wow Moni, ez biztos jo volt. Kar,hogy en nem tudtam elmenni erre a koncertre.. Az utolso bejegyzes MR.Isteni balvany-tól nagyon szellemes, de szerintem szanalmas alak is lehet egyben. No name ember megint... Vicces!

Isteni bálvány 2008.11.18. 17:27:30

Draga partymonster, vagy hívjalak csak "kC" nek?

valoszinuleg meglepodnél ha vegre!! kitalalnad,hogy ki is vagyok..vicces!!

partymonster 2008.11.18. 17:42:35

bocs draga isteni balvany, nem ertem,hogy engem miert hivnal kc-nek... azt sem tudod ki vagyok...

es nem hiszem,hogy a moni meglepodne kileteden, hiszten felbukkant a blogbejegyzesek kozt mar jopar regi kedves vagy nem kedves ismeros... szoval nem ertem mit pattogsz itt mint egy gumilabda. nevetseges vagy , nekem elhiheted. :D

Isteni bálvány 2008.11.18. 17:51:01

a partymonster nem egyenlo a monival?

partymonster 2008.11.18. 17:54:10

nem, nem vagyok egyenlo a monival, ha nem tunt volna fel a moni monique neven ir be, en meg partymonster neven...
süti beállítások módosítása